Growth Magazin 2022Q1

Az üzleti angyalbefektetők hatása a közép-és kelet-európai startupokra

Szabó Eszter vagyok, a régiónkban egy európai legjobb modellt építő egyesületet, a Nők/Üzlet/Angyalok vezetője. Célunk felhívni a figyelmet, hogy amennyiben több nő válna üzleti angyalbefektetővé, akkor egyénileg és közösségileg is jobb helyzetbe kerülne a világgazdasági versenyben az itt élő 130 millió ember. Ennek érdekében igyekszünk meggyőzni a régió...

tovább

Az agilitás, mint a fenntartható növekedés kulcsa

Janovszki Zsolt és Szmola Roland portfóliójában már olyan cégek is megfordultak, mint a Wizzair, az EGIS, az OTP és az E.ON. Habár már külön-külön is jelentős eredményeket és szakmai elismerést értek el, csapatban még a legnagyobb multik is szabad kezet adnak nekik.

tovább

Az élmény alapú tanulási PLATFORM

Az üzlet – először még csak egy projektként – 2017 közepén jött létre, céges formát 2019-ben kapott. A pandémiás helyzet az online oktatási iparágra – szemben számos más iparággal – kifejezetten előnyösen hatott és hat a mai napig: a vevői igények átalakultak és megnőttek, a digitális oktatási átállás...

tovább

Facebook (Meta) növekedési stratégia: Visszafejtve

A világ legnagyobb közösségi platformjának vállalata, a Facebook nevet változtat. Lássuk be, ha ezt a hírt fél évvel a hivatalos bejelentés előtt dobja fel a édesanyád egy vasárnapi ebéd közben, valószínüleg te is így reagálsz: “Anya kérlek ne olvass ennyi fake news-t.” Tény és való, hogy az elmúlt...

tovább

PODCAST: A munkáltatói márkaépítés kiaknázatlan eszköze

Mitől lesz igazán vonzó egy munkahely? A választ a munkáltatói márkaépítés - sokszor angolul emlegetett employer branding - rejtelmeiben kell keresnünk. Nem véletlen szentelnek a vállalatok egyre több figyelmet ennek a HR területnek, hiszen ez alapján tudja egy cég bemutatni a személyiségét, definiálni a kultúráját, meghatározni, hogy milyen mentalitású...

tovább

Növekedni csak csapatként érdemes

Egy kezdő vállalkozásnak rengeteg kihívással kell megküzdenie mire stabil lábakon tud állni. Tudjuk jól, hogy egy vállalkozásnak valamilyen téren mindig növekednie kell, legyen ez árbevétel, létszám vagy piaci részesedés. A mai világban amelyik vállalkozás egy helyben toporog az valójában haldoklik. Ebben a folyamatos mókuskerékben könnyű megfeledkezni arról, hogy...

tovább

Ébredés, avagy hogyan megy el melletted a szervezet, ha nem figyelsz

A kicsiből naggyá válás folyamata sokszor annyira észrevétlenül történik, hogy egyszer csak arra eszmél a cég vezetése, hogy a legnagyobb igyekezet ellenére is homokszem kerül a gépezetbe. Az addig jól bejáratott folyamatok, ha nem is csődöt mondanak, de mindenesetre megakasztják a fogaskerekeket. Okozva ezzel belső és külső problémákat...

tovább

Találj pénzt a sorok között

Van, amikor az árbevételed szépen alakul, mégsem elégedettek a tulajdonosok az eredmény láttán. Az egyszerű válasz az, hogy csökkenteni kell a költségeket. Ilyenkor szoktunk folyamatokat optimalizálni, beszállítói szerződéseket újratárgyalni. De van, hogy a költségek máshol bujkálnak.

tovább

Ismerd meg: MICROSOFT FOR STARTUPS PROGRAM

A Microsoft hosszú évek óta dolgozik együtt startupokkal befektetőként, technológiai és üzleti partnerként. Egy alapos kutatást követően az elmúlt évben újragondolta a startupok számára létrehozott programját és egy olyan új kontrstrukcióval állt elő, ami az alapítókat széles körben, mindíg az aktuálisan felmerülő legégetőbb kihívásaiban tudja támogatni egészen az...

tovább

A videózás 7 legnagyszerűbb előnye

A videók méltán a legnépszerűbb tartalomtípusok az interneten. Akár szórakoztatásról, ismeretterjesztésről vagy marketing kampányokról van szó, a videó a legjobb formátum az információ továbbítására. De vajon a videók miért generálnak 1200%-kal több megosztást a közösségi médiában, mint a képes és szöveges posztok? Ebből a cikkből (remélem) ki fog...

tovább

Page 1 of 2