Tedd a szívedre a kezed: szeretnél olyan terméket vagy szolgáltatást készíteni és piacra dobni, amit emberek hömpölygő tömegei használnak, ráadásul önként és dalolva? Akár klasszikus értelemben ...
TovábbGrowth Magazin 2022Q2
Ha konverziókra hajtasz, próbáld ki a Google új Performance Max kampánytípusát!
A Google az elmúlt években gőzerővel dolgozott azon, hogy a manuális kampánymenedzsment eszközöket továbbfejlessze és a kampánymenedzsment számos feladatát a saját algoritmusaira bízza. Mindezt tet...
TovábbMesterséges intelligencia az agráriumban
A mesterséges intelligencia az agrárdigitalizáció fejlődésének részeként jelenik meg, mint egy utópisztikus – a gazdák számára egyelőre legalábbis - optimális környezetet és termelési rendszert ...
TovábbForradalmi újdonságok az agráriumban
Azonnali tápanyagadatok a földekről, képfelismerő és döntéstámogató rendszer állattartóknak, robotok és autonóm eszközök, melyek a termelési folyamatokat segítik – csak néhány agrártechnológiai ...
TovábbAz űripar a magyar startupok újabb nagy lehetősége
Sokkal kisebb a távolság az űr és a mindennapjaink között, mint azt elsőre gondolnánk: a galaxis meghódítására a legegyszerűbb üzleti ötlet is alkalmas lehet. A hazai startupok - az Európai Űrüg...
TovábbUnikornisok nyomában
A startupok világában a legáhítottabb cél a feltörekvő cégek számára, hogy bekerüljenek az “unikornisok klubjába”. Cikkünkben annak járunk utána, hogy mely országok unikornis indexe a legmagasab...
TovábbHazai startup körkép 2022/Q1
2021 erős évnek bizonyult a hazai startup-ökoszisztémán belül: a 2020-as év optimizmusra késztető jelei után, tavaly tovább folytatódott a tendencia, felvásárlások és nemzetközi tranzakciók adha...
TovábbMilliárdos virtuális földesgazdák - Hogyan lett a világ harmadik legnagyobb metaverzuma egy magyar startup?
Alig egy év alatt hódította meg a valódi és a virtuális világot is a Next Earth, amit a kriptopiac következő nagy dobásának tartanak a szakértők. Rétfalvi Gábor, alapító elmeséli, hogy mi a titk...
TovábbInterjú Perényi Andrással, a Webshippy tulajdonosával
A Webshippy elsődleges célja az e-commerce digitalizációja volt és egy olyan fulfillment szolgáltatás biztosítása, amely a piac legmodernebb megoldásait kínálja a webáruházak számára. A rendelés...
Tovább