Growth Magazin 2022Q2

Ezért (ne) használj a startupodban gamificationt: ezeket az érveket gondold végig, mielőtt játékosítod a termékedet

Tedd a szívedre a kezed: szeretnél olyan terméket vagy szolgáltatást készíteni és piacra dobni, amit emberek hömpölygő tömegei használnak, ráadásul önként és dalolva? Akár klasszikus értelemben vett vállalkozást viszel, akár egy startupban dolgozol, a cél mindig ugyanaz: olyan terméket létrehozni és eladni, ami valakinek valamilyen problémáját megoldja és...

tovább

Ha konverziókra hajtasz, próbáld ki a Google új Performance Max kampánytípusát!

A Google az elmúlt években gőzerővel dolgozott azon, hogy a manuális kampánymenedzsment eszközöket továbbfejlessze és a kampánymenedzsment számos feladatát a saját algoritmusaira bízza. Mindezt tette annak az ígérete mellett, hogy az automatizmusok jobb eredményeket érnek el, mint a legtapasztaltabb feketeöves Google Ads szakértők.

tovább

Mesterséges intelligencia az agráriumban

A mesterséges intelligencia az agrárdigitalizáció fejlődésének részeként jelenik meg, mint egy utópisztikus – a gazdák számára egyelőre legalábbis - optimális környezetet és termelési rendszert biztosító eszköz. A gépi tanulás, a mesterséges intelligencia és a robotika integrációja már nem újdonság a modern mezőgazdaság számára sem.

tovább

Forradalmi újdonságok az agráriumban

Azonnali tápanyagadatok a földekről, képfelismerő és döntéstámogató rendszer állattartóknak, robotok és autonóm eszközök, melyek a termelési folyamatokat segítik – csak néhány agrártechnológiai megoldás, melyek meghatározhatják a legkonzervatívabb szektor, az agrárium jövőjét. És bár az agrárium digitális transzformációja hazánkban még gyerekcipőben jár, a NAK TechLab program hatására egyre több...

tovább

Az űripar a magyar startupok újabb nagy lehetősége

Sokkal kisebb a távolság az űr és a mindennapjaink között, mint azt elsőre gondolnánk: a galaxis meghódítására a legegyszerűbb üzleti ötlet is alkalmas lehet. A hazai startupok - az Európai Űrügynökség és a Design Terminal inkubációs programjának segítségével - most részesei lehetnek ennek a folyamatnak. A programba első...

tovább

Unikornisok nyomában

A startupok világában a legáhítottabb cél a feltörekvő cégek számára, hogy bekerüljenek az “unikornisok klubjába”. Cikkünkben annak járunk utána, hogy mely országok unikornis indexe a legmagasabb, azaz az országonkénti egy lakosra jutó cégérték egymilliomod része.

tovább

Hazai startup körkép 2022/Q1

2021 erős évnek bizonyult a hazai startup-ökoszisztémán belül: a 2020-as év optimizmusra késztető jelei után, tavaly tovább folytatódott a tendencia, felvásárlások és nemzetközi tranzakciók adhattak okot bizakodásra. Ugyanakkor az egész régiót szemlélve Magyarország lemaradása egyre nagyobb méreteket öltött. A finanszírozás tekintetében a magyar startupoknál az állami, illetve az...

tovább

Milliárdos virtuális földesgazdák - Hogyan lett a világ harmadik legnagyobb metaverzuma egy magyar startup?

Alig egy év alatt hódította meg a valódi és a virtuális világot is a Next Earth, amit a kriptopiac következő nagy dobásának tartanak a szakértők. Rétfalvi Gábor, alapító elmeséli, hogy mi a titkuk. A Next Earth tipikusan olyan történet, amit meghallva sokan a homlokukra csapnak: miért nem nekem...

tovább

Interjú Perényi Andrással, a Webshippy tulajdonosával

A Webshippy elsődleges célja az e-commerce digitalizációja volt és egy olyan fulfillment szolgáltatás biztosítása, amely a piac legmodernebb megoldásait kínálja a webáruházak számára. A rendelésteljesítés folyamata az e-commerce egyik legérzékenyebb területe, éppen ezért volt kiemelten fontos számunkra, hogy a Webshippy univerzális választ adjon a piaci szereplők igényeire.

tovább

Az intelligens névjegykártyája, amit elég csak megmutatni.

Nagyon szeretem az Urilcard létrejöttének történetét, hiszen ahogy a legjobb story-kat, úgy ezt is az élet alakította. Rólam azt érdemes tudni, hogy az egyetemen marketinget végeztem és mellette autodidakta módon kitanultam az online marketinget, grafikakészítést, videóvágást, weboldal- és webshopfejlesztést, így kvázi egyszemélyes digitális ügynökségként működtem. A baráti társaságban...

tovább

Page 1 of 2