Az EGO a növekedés valódi ellensége

Milyen célból indult anno a Babypurp, amikor kitaláltátok?

A Babypurp története egy teljesen családi story. A feltalálónknak a kisfia szájpenészes lett és az akkor forgalomban lévő termékek közül a feltaláló felesége egyiket sem szerette volna a gyereken, Zentén alkalmazni. Zente és maga a cég is innen kapta a nevét. Ezért lettünk Zentetex, mert Zente inspirálta az egész fejlesztést.

Visszatérve a történethez, az anyuka nem szerette volna azokat a kezelési lehetőségeket alkalmazni a gyermeken, amelyek a piacon ismertek voltak, mert nagyon széles mellékhatás profillal rendelkeztek. Azt gondolták, hogy ez veszélyes gyermekükre. Mivel Laci (a termék fejlesztője) mikrobiológus, azt kérte tőle a felesége, hogy találjon ki valamit. Megnézte, hogy erre a Candida albicans nevű gombára, amely a szájpenészt okozza, van-e más alternatív megoldás. Látta, hogy a fényre jól reagálnak a gombák, majd kipróbálta a laborban Petri-csészében. Valóban jól reagáltak. Ezután fényforrást rakott a gyermek cumijába és láss csodát, működött. Az egész ötlet innen indult. Így lett a fényterápia kipróbálva, így lett szabadalom belőle, és a szabadalomban felsorakoztattuk azokat a vírusokat, gombákat és baktériumokat, amit az adott fényspektrum pusztít. Majd felsorakoztattunk termékeket is, amelyeket a szabadalomban szereplő metodológiával még ki lehet fejleszteni. A Babypurp ugyanis csak az első lépcső...

A teljes cikk a Growth Magazin Q3-as számában elérhető.

Growth Magazin 2022Q3 - Címlapon Csillag Péter

Szólj hozzá!