Juhász Ádám - Ide kevés lesz az ügynökségi mentalitás

A hagyományos marketing megoldások egy olyan startup számára, akiknek a befektetőnek bemutatott üzleti tervhez kell tartania magát, roppant költséges lehet. Nézzük meg miért...

Juhász Ádámmal egy megbeszélésen futottam össze, ahol az egyik startup ügyfelemet képviseltem. A projekt célja egy erős növekedés, ami meg van határozva az üzleti tervben és teljesíteni kell 2023-ra. A beszélgetés során kiderült, hogy több olyan startuppal dolgozik együtt, akik korábban szerepeltek a magazinban. Így ötlött fel bennem, hogy egy interjú keretein belül nézzük meg, hogy egy kezdeti fázisban lévő startupnak, milyen irányba érdemes elmozdulnia, ha marketing megoldásokat keres.

A LinkedIn profilodon egy erős indító mondat található: Garantáljuk az eredményeket, vagy ingyen dolgozunk. ESKÜ! Mesélsz picit erről?

És ezt írásba is adjuk! Mi vagyunk az egyetlen, annyira magabiztos (vagy bolond) keresőmarketing ügynökség, aki ezt bemeri vállalni. Az ajánlat maga igen egyszerű: 3 kritériumot vizsgálunk, aminek a teljesülése esetén ezzel a garanciával vállalunk el partnereket/projekteket: Legyen meglévő PPC tevékenység, és ennek legyen egy szignifikánsan igazolható eredménye. Hagyják, hogy azt csináljuk, amihez értünk: Mivel a saját pénzünket kockáztatjuk, ezért cserébe teljes kontrollt kérünk a PPC csatornák kiválasztása, landing oldalak, értékajánlatok és hirdetések felett. Ha például azt javasoljuk, hogy egy gomb piros legyen, és más legyen rajta a CTA, mert így jobban fog konvertálni, akkor ne fussunk bele brand book, vagy “nem hiszek benne” jellegű gátakba. Természetesen, az általunk készített hirdetések és ajánlatok valóság tartalmának ellenőrzésen kell átesnie a partner részéről! Ne legyen a terméknek vagy szolgáltatásnak köze MLM, scam vagy egyéb kétes hátterű dologhoz. Amennyiben ez a 3 feltétel teljesül, írásban is garantáljuk, hogy a meglévő PPC tevékenységnél jobb eredményeket fogunk elérni (sokkal), ha ezt nem tudjuk teljesíteni, akkor ingyen dolgoztunk. Nincs apróbetűs rész, nincs kiskapu!

Amikor elkezdtünk levelezni annak kapcsán, hogy kötélnek állsz és nyíltan mesélsz a címben említett témáról, ami a startupokat erősen foglalkoztatja, azt írtad: “Az elmúlt fél évet Dél-Kelet Ázsiában töltöttem, most pedig Mexikóban vagyok”. Digitális nomádként tengeted napjaidat?

Igen, és ez az alapvető működésünkre is igaz. 100% remote munkarendben dolgozunk, a világ különböző pontjairól és időzónáiból (de mindannyian Magyarok vagyunk). A kultúra, és maga az operáció is támogatja nálunk ezt a fajta működést.

Olvasd el a teljes interjút a Growth Magazin legfrissebb számában!

Szólj hozzá!