"Az ingyenes parkolás bevezetésével, minden bevételünktől elestünk"

"Az ingyenes parkolás bevezetésével, minden bevételünktől elestünk"

in Growth Magazin 2022Q3

Havi 1.000.000 tranzakció, 150 ezer regisztrált felhasználó, több mint 100 zártéri parkoló, 400 elektromost töltőpont. Íme a Parkl sikerei számokban. Megkérdőjelezhetetlenek, ám a Growth Magazinnal a 2016-ban alapított Parkl kalandos történetéről kérdezzük Somogyi Zsoltot, a cég alapítóját és ügyvezetőjét.

Menjünk vissza a kezdetekhez! Honnan jött a Parkl ötlete, és milyen módon validáltátok a koncepciót?

 Azt láttuk, hogy a belvárosban vagy a nagyobb nyugat-európai városokban nagyon sok olyan parkolóhely van, ami elérhető lehet mások számára. Elérhető lehet olyan autósok számára, akik nem parkolnak be oda, és hogy ha ezeket a parkolóhelyeket meg tudjuk mutatni a jövőbeni felhasználóinknak, akkor meg tudjuk könnyíteni az életüket azzal, hogy belvárosi parkolóhelyeket biztosítunk nekik. És hogy ha létrehozunk egy olyan ökoszisztémát, amibe ezeket megtalálják, be is jutnak ezekre a helyekre és még fizetni is tudnak érte, akkor egy win-win szituáció tud kialakulni. Az, akinek a parkolóhelye rendelkezésre áll, pénzt tud vele keresni, aki pedig beáll, annak egy egyszerűsített és könnyített, gyors parkolást tudunk biztosítani...

A teljes cikk a Growth Magazin Q3-as számában elérhető.

Itt tudsz előfizetni!

Growth Magazin 2022Q3 - Címlapon Csillag Péter

0 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *