Havi 1.000.000 tranzakció, 150 ezer regisztrált felhasználó, több mint 100 zártéri parkoló, 400 elektromost töltőpont. Íme a Parkl sikerei számokban. Megkérdőjelezhetetlenek, ám a Growth Magazinnal a 2016-ban alapított Parkl kalandos történetéről kérdezzük Somogyi Zsoltot, a cég alapítóját és ügyvezetőjét.
Menjünk vissza a kezdetekhez! Honnan jött a Parkl ötlete, és milyen módon validáltátok a koncepciót?
Azt láttuk, hogy a belvárosban vagy a nagyobb nyugat-európai városokban nagyon sok olyan parkolóhely van, ami elérhető lehet mások számára. Elérhető lehet olyan autósok számára, akik nem parkolnak be oda, és hogy ha ezeket a parkolóhelyeket meg tudjuk mutatni a jövőbeni felhasználóinknak, akkor meg tudjuk könnyíteni az életüket azzal, hogy belvárosi parkolóhelyeket biztosítunk nekik. És hogy ha létrehozunk egy olyan ökoszisztémát, amibe ezeket megtalálják, be is jutnak ezekre a helyekre és még fizetni is tudnak érte, akkor egy win-win szituáció tud kialakulni. Az, akinek a parkolóhelye rendelkezésre áll, pénzt tud vele keresni, aki pedig beáll, annak egy egyszerűsített és könnyített, gyors parkolást tudunk biztosítani...
A teljes cikk a Growth Magazin Q3-as számában elérhető.