Várdy Zoltán a TV2 volt vezérigazgatója Amerikában született és a Cornell egyetemre járt, alaposan ismeri a médiapiacot. Jelenleg az általa kialakított The Launch Code üzletfejlesztési módszertan mentén nyújt segítséget a startupoknak azért, hogy megoldják az egyik, hanem a legkritikusabb üzleti problémát, a bevételi láb stabilizálását.
Miért a Cornell-t választottad, mint egyetemet?
Az Egyesült Államokban születtem és nőttem fel. Amikor az egyetem választásra került sor, több helyre is beadtam a jelentkezésemet és nagy öröm volt számomra, hogy a Cornell-re nyertem felvételt. A mai napig úgy emlékszem vissza arra az időszakra, mint életem egyik legjobb négy évére. Lehetőségem volt egy olyan közegben fejlődni, ahol hasonszőrű emberekkel voltam körülvéve. Nyilván mindenki a tanulmányi eredményei alapján jutott be erre az elit egyetemre és azon túl, hogy okosak voltak, egy olyan fokú ambícióval rendelkeztek, amitől tényleg azt érezte az ember, hogy olyanokkal van körülvéve, akik valamit szeretnének elérni az életben. Ez nagyon inspirálóan hatott rám. 31 éve végeztem, de a mai napig tartom a kapcsolatot nagyjából tizenkét osztály vagy évfolyamtársammal, akikkel évente találkozunk. Van köztük egy viszonylag sikeres vállalkozó, startup alapító, Ő Marc Wallace.
Ezekről az egyetemekről többnyire professzionális pályára lépnek az emberek. Van köztük bankár, ügyvéd, én pedig a média szakmában találtam meg a helyemet. Marc viszont kicsit kilógott a sorból, ugyanis mérnökként tanult a Cornell-en. Később, amikor végeztünk, mi különböző nagyobb cégeknél helyezkedtünk el, Marc viszont úgy döntött, hogy ő nem ezt a pályát válassza. Inkább vállalkozó lett.
Olvasd el vagy hallgasd meg a teljes interjút a Growth Magazin legfrissebb számában!