Vissza

"1998" – A Growth Magazin 2022Q1 számának bevezetője

1998. – Page és Brin a PageRank-nek keresztelt szoftverük licencét próbálta eladni olyan cégeknek, mint a Yahoo!, az Excite vagy az AltaVista. – „Ezek a cégek akkoriban több százmilliót vagy még…

1998. – Page és Brin a PageRank-nek keresztelt szoftverük licencét próbálta eladni olyan cégeknek, mint a Yahoo!, az Excite vagy az AltaVista.

– „Ezek a cégek akkoriban több százmilliót vagy még többet értek. Nem lett volna jelentős kiadás számukra 1 millió dollár. De hiányzott a vezetőségből az éles látás.” – mondta Page.

A vezérigazgatók közül többen is kijelentették, hogy szerintük a keresés nem fontos. Ha kapnak egy gyenge eredményt, az az ő hibájuk és finomítani kellene a keresést*

A sorozatos NEM válaszok miatt Larry Page és Sergey Brin kénytelen volt saját céget alapítani. Ma a Google az üzleti élet szerves és kihagyhatatlan részévé vált. Szinte nincs olyan vállalkozás, aki valamilyen módon ne használná az Alfabet termékeinek valamelyikét.

,,Az ember-számítógép interakcióval foglalkozó kurzuson megtanultam, hogy a felhasználót okolni nem jó stratégia, szóval tudtam, hogy már az alapoknál elszúrták a dolgok. A felhasználónak mindig igaza van. ” – emlékezett vissza Page.

A felhasználók ugyanis mutatják az utat, de ehhez el kell nyomnunk szervezetünk egóját.

Könnyű mondani és persze még könnyebb leírni. A papír ugyanis mindent elbír. A valóságban viszont ez az egyik legnagyobb kihívás, amivel mi magunk is szembesülünk a növekedésfejlesztési programjaink vezetése során.

Tévedés ne essék, a terméken dolgozva könnyű csapdába kerülni, sőt inkább úgy fogalmaznék, nehéz nem teljesen bevonódni. Ha túlságosan érintettek vagyunk, akkor a pártatlan gondolkodásunk issza a levét. Egyértelműen saját buborékunkban élünk, de annak mérete meghatározza azt, hogy milyen tempóban haladunk a saját sikerünkhöz vezető vargabetűs úton.

A Growth Magazin kitalálásakor mi is kaptunk nemet, sőt azt is mondták páran, hogy hülyeség az egész. Ezzel szemben a limitált példányunk is már igazolt eredményeket hozott. Emlékszem, az első részt egy PR cikk árából hoztuk ki, nettó egy hét alatt. Onnan tudom, hogy valóban egy PR cikket akartunk venni egy nyomtatott magazinba, de közölték velünk, hogy most NEM fér bele.

Majd csak két hónap múlva. (Pénzért).

Ekkor született meg a Growth Magazin, amiben izgalmas tartalmak, cégvezetői történetek, szakértők, termékek, esettanulmányok és értékes tanácsok kapnak helyet és a hitelességi szintet emelve mindezek meghallgatható formában kerülnek olvasóink elé.

Ettől lesz a magazin vezetésre alkalmas.

Sárközi András
Editor-in-Chief
Growth Magazin 2022Q1


Next Post

Premier: Dollármilliós büntetésektől védi a cégeket a kiberbiztonsági startup
Back to Top