Vissza

Wolt és a Foodora piacterek egyetlen táblagépen. Magyarországot szemelte ki a Choice

A Choice startup 2,5 millió USD befektetést gyűjtött és már határon belül van.

A Foodtech-es Choice startup, amelyet Alex Ilyash alapított Prágában, új, 2.5 millió dolláros befektetési körrel bővült és belép a magyar piacra. A vállalkozás jelenlegi összes finanszírozása 4.1 millió dollárra értékelhető.

Choice egy online B2B-előfizetéses platform, ahol bármely étterem létrehozhatja saját weboldalát és beállíthatja az étterem üzleti tevékenységéhez kapcsolódó összes szükséges eszközt egyetlen adminisztrátorban: saját weboldalakat, alkalmazásokat, online menüket QR-kódos fizetésekkel, asztalfoglalásokkal és CRM rendszerrel. Emellett a szolgáltatás könnyen integrálhatóvá teszi a népszerű POS rendszerekkel, valamint a Wolt és a Foodora piacterekkel.

A vállalat, amely három évvel ezelőtt kezdte működését, jelenleg a CEE régió egyik leggyorsabban növekvő foodtech vállalkozása, több mint 16,000 regisztrált étteremmel és működéssel Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban, Ukrajnában, Észtországban, Lettországban és Litvániában. Az új befektetési kör lezárása után a cég célja, hogy idén megnyissa irodáit Magyarországon, Romániában és Horvátországban. 

A fizetett jutalék helyett az éttermek egyszerűen létrehozhatják saját weboldalukat a Choice-on fix havi előfizetésért, amely 23 eurótól (helyi valuta) indul, és közvetlen rendeléseket kaphatnak. Emellett az éttermek további widgeteket is beállíthatnak, például asztalfoglalásokat, POS integrációt, QR fizetéseket és rendeléseket, valamint integrálhatják a Wolt és a Foodora piactereket egyetlen táblagépre.

POS/kasszarendszerek elsősorban automatizálják és digitalizálják az étterem háttérműveleteit, mindent, ami az étterem belső működésével kapcsolatos. A Choice-nál arra összpontosítunk, hogy lefedjük mindazt, ami az éttermek és vendégeik közötti kommunikációval kapcsolatos, és fő megoldást nyújtsunk az éttermek elülső irodai műveleteire. – mondja Alex Ilyash, a Choice vezérigazgatója és alapítója (Cseh Forbes 30 alatt 30).

A Choice jelenleg 120 fővel rendelkezik a csapatában, és aktívan toboroz értékesítési képviselőket és ügyfélsiker menedzsereket. A cég tervei szerint az elkövetkező évben 50+ csapattagot szeretne alkalmazni Budapesten. Mindenki, aki szenvedélyesen érdeklődik a foodtech iránt, szívesen csatlakozhat a csapathoz. A Choice missziója nemcsak az, hogy modern technológiákat hozzon az étteremtulajdonosoknak, hanem az is, hogy megtanítsa őket arra, hogyan használják azokat a leghatékonyabb módon.

A Choice nemcsak új, modern technológiákat hoz az éttermeknek egy nagyon megfizethető havi díjért, hanem missziója az is, hogy megtanítsa az étteremtulajdonosokat, hogyan használják azokat. A Choice negyedévente konferenciákat szervez, amelyeket Modern Gastro néven rendez meg azokban a városokban, ahol működik. A konferenciára csak meghívással lehet részt venni, és ingyenes a részvétel az étteremtulajdonosok és menedzserek számára. Ezen a konferencián a legtapasztaltabb és legismertebb étteremtulajdonosok tartanak előadásokat és osztják meg legjobb modelljeiket és gyakorlataikat a nyilvánossággal. A konferencia után lehetőség van hálózatépítésre és egymás megismerésére.

Itt található egy videó a Modern Gastro konferenciáról Prágában és Varsóban:

Hamarosan a cég közzé fogja tenni a budapesti konferenciák dátumait.

Az gasztronómiai iparág változik és új technológiákat fogad be, és mi arra törekszünk, hogy az éttermek fő partnereivé váljunk az IT világában. Missziónk nemcsak az, hogy technológiákat hozzunk, hanem az is, hogy oktassunk és segítsünk a piacnak bölcsen használni azokat.

„Az éttermek 99%-a nem ismeri az ügyfeleit. Ez valós kihívás az étteremtulajdonosok számára, mert nem tudják, kik a legnépszerűbb vendégeik, milyen gyakran látogatják az éttermet, mi azoknak az előnyei és allergiái, hányan hagyták abba az étterem látogatását, és miért. A Choice olyan misszióval jött létre, hogy segítsen az éttermeknek digitalizálni ügyfélbázisukat, növelni a vendég megtartását és elégedettségét. Már most láthatjuk, hogy ennek a területnek a digitalizációja hogyan befolyásolja az éttermek fejlődését Európa különböző városaiban és országaiban, és lehetővé teszi számunkra szolgáltatásaik javítását.” – mondja Alex Ilyash, a Choice vezérigazgatója és alapítója.

A fő előny és különbség más platformokhoz képest az, hogy a Choice képes közvetlen rendeléseket biztosítani az éttermeknek jutalék nélkül, ügyfél adatbázist építeni, és növelni a vendégek megtartását. Az élelmiszerpiacokkal való integráció révén a Choice képes összegyűjteni az összes rendelést egyetlen táblagépre, így az éttermeknek nem kell 3-4 különböző eszközt vagy adminisztrációs panelt kezelniük a rendelésekkel kapcsolatban.

„Azért fektettünk be a Choice-ba, mert tetszik a cég kiváló működése és erős alapítója, akiben hiszünk, hogy hatalmas vízióját az elkövetkező hónapokban képes lesz megvalósítani. Ráadásul meggyőződésünk, hogy a Choice meg fogja nyerni a piacot, mivel összetett termékeket kínál, amelyek lefedik az összes étterem igényét azokhoz a versenytársakhoz képest, amelyek csak néhány kiválasztott funkcióra összpontosítanak. Ez a kombináció egyedülálló USP-t teremt, és a Choice-ot az első számú választássá teszi.”
mondta Adam Kočík, a J&T Ventures vezető társigazgatója (a jelenlegi kör vezető befektetője).

Next Post

Elstartolt a V4-Ukraine Talent Fusion Program a visegrádi régió startup ökoszisztémáinak erősítése érdekében, a Visegrád Alap finanszírozásával
Back to Top